На Миколаївському тепловозоремонтному заводі провели глибоку модернізацію магістрального тепловоза 2ТЭ10М

Із цеху Миколаївського тепловозоремонтного заводу випустили, за словами директора Тепловозоремонтного заводу В’ячеслава Сімченка, найбільший на пострадянському просторі магістральний тепловоз.

Виконавчий директор МТРЗ Сергій Рой говорить, перш ніж керувати локомотивом, машиністам потрібно підвищити кваліфікацію. Сергій Рой каже: «В управлінні застосовані нові рішення, які дозволять мінімізувати вплив машиніста на управління. Всім машиністам, які будуть на цьому тепловозі, доведеться пройти курси підвищення кваліфікації».

Проєкт глибокої модернізації локомотива розроблено силами власного конструкторського бюро підприємства, спільно із рядом українських партнерів. У процесі модернізації локомотив отримав сучасний двигун бельгійської компанії ABC з ресурсом до капітального ремонту 70 тис. мотогодин, систему управління двигуном німецької компанії «Heinzmann», компресорний агрегат АКЛ (МТРЗ / Mattei) з ресурсом до капремонту – 100 тис. мотогодин, тяговий агрегат змінного струму виробництва «Електроважмаш».

Директор МТРЗ В’ячеслав Сімченко розповів, що тепловоз прийшов до підприємства на модернізацію майже рік тому.

Роботи тривали рік. Замовником виступило ПАТ «АрселорМіттал». Вартість В’ячеслав Сімченко не називає. Говорить, що модернізація в кілька разів менша, ніж вартість нового тепловоза іноземного виробництва. Сьогодні – завтра локомотив відправлять замовнику. Працюватиме він на кар’єрі.