Міністр інфраструктури представив колективу Укрзалізниці нового Голову Правління

Міністр інфраструктури України Владислав Криклій представив колективу АТ «Укрзалізниця» нового голову правління  – Володимира Жмака. 26 серпня, він був призначений на посаду рішенням Уряду.

“Володимир Жмак пройшов співбесіди в рамках відкритого конкурсу на посаду нового голови правління Укрзалізниці та був обраний наглядовою радою компанії із понад 100 учасників.  Він має понад 25 років досвіду управління великими компаніями, до призначення очолював наглядову раду міжнародного аеропорту “Бориспіль”, довгий час був членом наглядової ради і радником президента компанії “Київстар”, а також першим заступником голови Одеської ОДА у 2015-2016 роках”, – зазначив Владислав Криклій.

За словами Міністра інфраструктури, перед новим очільником Укрзалізниці поставлена низка важливих завдань для подальшого розвитку компанії. Це:

–   переформатування команди та подолання корупції;

– антикризова програма,  яка дозволить  повернутись до докризових фінансових показників компанії;

–  проведення структурної реформи, зокрема, розподіл компанії за 3-ма вертикалями – вантажні, пасажирські та інфраструктурні оператори;

–   оптимізація діяльності та покращення умов праці машиністів, провідників, інших залізничників;

–   поліпшення сервісу пасажирських перевезень;

–  цифровізація процесів і впровадження нових технологій.

“З неефективними чи замішаними в корупції працівниками ми маємо попрощатися. У цьому ключі керівник Укрзалізниці має бути жорстким управлінцем, в якого є лише один замовник – держава і який працює на фінансове благополуччя компанії. Також маємо прибрати дублюючі функції та зайвий адмінперсонал на залізниці. Безумовно, це не стосується базових співробітників – машиністів, провідників, інших залізничників. Їх, у свою чергу, маємо захищати та всіляко сприяти покращенню умов праці для них”, – наголосив Владислав Криклій.

Крім цього, потрібно побудувати прозору та сучасну систему для підвищення безпеки та поліпшення сервісу пасажирських перевезень, яка б відслідковувала безквиткових пасажирів та в реальному часі передавала інформацію про кількість проданих квитків і подорожуючих у вагонах тощо.

Також новий керівник має продовжити роботу за напрямом створення конкурентного ринку залізничних перевезень і залученням приватних перевізників на залізницю, що дозволить ліквідувати дефіцит тяги і монополію Укрзалізниці. Відтак, Міністерством інфраструктури був виданий наказ № 540 від 26 серпня 2020 року, яким визначено першого учасника експериментального проєкту з допуску приватної тяги на коліях Укрзалізниці. Це ТОВ “Українська локомотивобудівна компанія”, котра здійснюватиме курсування приватних локомотивів одразу на 9 визначених дільницях.

Оригінал матеріалу за посиланням: https://mtu.gov.ua/news/32171.html